Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13132
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКотикова, Олена Михайлівна-
dc.date.accessioned2015-02-21T17:03:21Z-
dc.date.available2015-02-21T17:03:21Z-
dc.date.issued2012-09-20-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13132-
dc.description.abstractУ статті розкрито методика та організація констатувального етапу дослідження стану професійної психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів. Автором обґрунтовано методику дослідження. У статті визначені завдання дослідження на цьому етапі. Описані методи та діагностичні методики дослідження. Розкриті компоненти, критерії та показники спеціальної психолого-педагогічної компетентності майбутніх юристів, а також рівні її сформованості.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherРВВ КГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка і психологія;Вип.37 Ч.1-
dc.subjectпсихолого-педагогічна підготовка майбутніх юристівuk_UA
dc.titleМЕТОДИКА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ КОНСТАТУВАЛЬНОГО ЕТАПУ ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc37.032-
dc.specialityПсихологія, педагогікаuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціальних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УДК 37.pdf"Основна стаття"291.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.