Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13132
Название: МЕТОДИКА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ КОНСТАТУВАЛЬНОГО ЕТАПУ ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ
Авторы: Котикова, Олена Михайлівна
Ключевые слова: психолого-педагогічна підготовка майбутніх юристів
Дата публикации: 20-сен-2012
Издательство: РВВ КГУ
Серия/номер: Педагогіка і психологія;Вип.37 Ч.1
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито методика та організація констатувального етапу дослідження стану професійної психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів. Автором обґрунтовано методику дослідження. У статті визначені завдання дослідження на цьому етапі. Описані методи та діагностичні методики дослідження. Розкриті компоненти, критерії та показники спеціальної психолого-педагогічної компетентності майбутніх юристів, а також рівні її сформованості.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13132
Располагается в коллекциях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціальних технологій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
УДК 37.pdf"Основна стаття"291.14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.