Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/15912
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ АВІАДИСПЕТЧЕРІВ
Автори: Немлій, Людмила Сергіївна
Ключові слова: Викладання англійської мови , диференційоване навчання , формування комунікативної компетенції майбутніх авіадиспетчерів
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Кожному спеціалісту, який має вищу освіту, не залежно від його професії чи обов’язків, потрібно володіти певним рівнем англійської мови, якщо те зазначається у його кваліфікаційній характеристиці. Рівень підготовки спеціалістів визначається навчальними програмами. В нашому випадку мова йде про авіадиспетчері. Їх підготовка, безумовно, здійснюється відповідно до вимог ІКАО та освітніх навчальних програм. Та в процесі навчання виникають труднощі, завдяки різним впливовим чинникам, тому питання підготовки завжди потребує змін і вдосконалень. На приклад рівень початкової підготовки студентів різний, і викладачам доводиться застосовувати різні методи та прийому навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/15912
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри авіаційної англійскої мови



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.