Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/16167
Назва: СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ВИНОРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ: ОРІЄНТИРИ ТА КОНКУРЕНТНА ПОЗИЦІЯ
Автори: Мостенська, Тетяна Леонідівна
Новак, Валентина Олексіївна
Марченко, Валентина Миколаївна
Печериця, Юлія Василівна
Гуріна, Ганна Сергіївна
Ключові слова: СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ВИНОРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ: ОРІЄНТИРИ ТА КОНКУРЕНТНА ПОЗИЦІЯ
Дата публікації: 2012
Видавництво: Київ - Кондор
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/16167
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МОНОГРАФІЯ ПЕЧЕРИЦЯ ННCC.docСТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ВИНОРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ: ОРІЄНТИРИ ТА КОНКУРЕНТНА ПОЗИЦІЯ 5.93 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.