Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/17744
Назва: Вплив інформаційного суспільства на професійно-педагогічну діяльність викладача іноземної мови
Автори: Заслужена, Алла Андріївна
Ключові слова: англійська мова та література, бакалавр, магістр, контент-аналіз, Швейцарська Конфедерація, Фрібур
Дата публікації: 2015
Видавництво: Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. Збірник наукових праць: Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. – Випуск 12 (55). – Частина 1. – Рівне : РДГУ, 2015. – С. 519-528.
Короткий огляд (реферат): Стаття написана на основі контент-аналізу плану підготовки бакалаврів і магістрів англійської мови та літератури в університетах Швейцарської Конфедерації. Детально проаналізовані особливості цієї підготовки на прикладі університету Фрібура. Виокремлено основні тенденції підготовки філологів з англійської мови та літератури, а також фактори, що сприяють підвищенню професійної конкурентоспроможності випускників.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/17744
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВАК Камянець-Под стаття.rtf373.54 kBRTFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.