Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19307
Назва: | Методологічні підходи до вивчення соціологічних аспектів трансформації вищої освіти |
Автори: | Хомерікі, Олена Андріївна |
Ключові слова: | освіта, соціологія освіти, індивід, соціум, європейський освітній простір, трансформація, модернізація, соціокультурний простір, ефективність освіти, інноваційний потенціал. |
Дата публікації: | 10-лют-2010 |
Видавництво: | Вид-во імені М. П. Драгоманова |
Бібліографічний опис: | Хомерікі О.А. Методологічні підходи до вивчення соціологічних аспектів трансформації вищої освіти// Нова парадигма. – 2012. – Вип. 108. – С. 182-193 |
Серія/номер: | серія КВ;№ 8429 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано методологічні підходи до вивчення соціологічних аспектів трансформації вищої освіти, виокремлено такі основні напрямки дослідження, як інституціональний, системний, соціально- гуманітарний, філософський, компетентнісний. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19307 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12.docx | 35.37 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Інструменти адміністратора