Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20149
Назва: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ : ДІАГНОСТИЧНИЙ АСПЕКТ
Інші назви: PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL READINESS of FUTURE LAWYERS TO PROFESSIONAL ACTIVITY: DIAGNOSTIC ASPECT
Автори: Котикова, Олена Михайлівна
Ключові слова: професійний відбір
Дата публікації: 2008
Видавництво: РВВ Навч. метод. центру М-ва аграрн. політики України
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті концептуальні засади психологічного обстеження абітурієнтів на спеціальність «Правознавство», мета, зміст та організаційні умови такого обстеження як початкового етапу професійного відбору майбутніх юристів. Автор наголошує на необхідності запровадження психолого-педагогічного супроводження навчально-виховного процесу в усіх без винятку ВНЗ 111 -1У рівнів акредитації, які готують майбутніх юристів, аналізує відповідний досвід вищих навчальних закладів системи МВС України івисловлює власну позицію щодо використання цього досвіду з метою підвищення психолого-педагогічної готовності майбутніх правознавців до професійної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20149
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціальних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Котикова.doc75.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.