Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20474
Назва: | ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ |
Автори: | Ільїна, Тетяна Володимирівна |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | У підручнику, який підготовлено відповідно до програми модульного курсу «Педагогічна психологія», розглянуті основоположні проблеми освіти, взаємодія педагога та учня як суб’єктів навчальної та педагогічної діяльності, навчально-педагогічне співробітництво та спілкування. Підручник включає в себе п’ять модулів: «Педагогічна психологія в професійній підготовці психологів», «Психолого-педагогічні основи освітньої діяльності», «Психологічні та педагогічні проблеми навчальної діяльності», «Психологія педагогічної діяльності», «Психологія навчально-педагогічного співробітництва та спілкування в освітньому процесі», після кожного з яких надані «Інтегративний актив знань» та «Портфоліо самостійного формування продуктивних знань та відповідних умінь», тобто, все те що має допомогти читачеві суттєво просуватися в оволодінні знаннями з педагогічної психології. Підручник призначений для студентів, аспірантів та викладачів кафедр і факультетів психології, а також викладачам психології для непсихологічних спеціальностей та практикуючим психологам-освітянам. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20474 |
Розташовується у зібраннях: | Підручники та посібники кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічна психологія_2015_Лузік, Ільїна.rtf | 143.38 kB | RTF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.