Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20476
Title: | ІНТЕГРОВАНІ НАВЧАЛЬНІ КУРСИ ЯК ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ФАХІВЦЯ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ |
Authors: | Лузік, Ельвіра Василівна |
Keywords: | Integrative course, continuous education, individual-creative approach, creative technologies, personality-developing training. |
Issue Date: | 2010 |
Abstract: | Аннотація Розглянуто теоретико-методологічні основи формування інтегративних курсів як цілісного процесу особистісного і професійного становлення фахівця, що забезпечує умови подальшого розвитку творчого потенціалу, рівень розвитку якого позначається на всіх етапах активності особистості, зберігаючи,, при цьому, її творчу суть – пошуково-перетворюючу спрямованість. |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20476 |
Appears in Collections: | Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Лузік Е.doc | 124 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.