Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20504
Назва: ІНТЕГРОВАНІ КУРСИ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ ХХІ СТОЛІТТЯ
Інші назви: Нові технології навчання. матеоіали міжнародної конференції “Духовно-моральне виховання і професіоналізація: виклики ХХІ ст.” Ч.1: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки. –Київ-Вінниця, 2010. – .
Автори: Лузік, Ельвіра Василівна
Ключові слова: Інтегративні курси, креативність, особистістно-розвивальне навчання, компетентісно-діяльнісний підхід, проектно-творча система освіти.
Дата публікації: 2010
Серія/номер: ;173–176 с
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретико-методологічні основи системи неперервної освіти – інтегровані навчальні курси як цілісний процес особистісного і професійного становлення фахівця, що забезпечують умови подальшого розвитку творчої особистості, рівень розвитку якої позначається на всіх етапах активності особистості, зберігаючи її творчу суть – пошуково-перетворюючу спрямованість
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20504
Розташовується у зібраннях:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЛУЗІК ЕВ.doc65.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.