Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20693
Название: КОНЦЕПТУАЛЬНИЙ АСПЕКТ НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Авторы: Барановська, Лілія Володимирівна
Ключевые слова: навчання дорослих, Концепція освіти дорослих, акмеологія, андрагогіка, активне навчання, принципи навчання, лекція.
Дата публикации: 2014
Краткий осмотр (реферат): У даній статті визначено особливості навчання дорослих у системі вищої освіти з використанням змісту Концепції освіти дорослих в Україні. Подано особливості її спрямованості, принципи організації, особливі методи навчання дорослих.
Описание: Барановська Л.В., Барановський М.М. Концептуальний аспект навчання дорослих в системі вищої освіти України / Л.В. Барановська Л.В., М.М. Барановський // Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія. – К. : НАУ, 2014. – Вип. 5 (1). – С. 14-19
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20693
ISBN: УДК 371.31:376-053.8(477)(045)
Располагается в коллекциях:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Барановська Л.В. 1 ст..docx34.1 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.