Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24078
Назва: Моделирование физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете на основе логико-структурного подхода
Інші назви: Моделювання фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті на основі логіко-структурного підходу
Logical-Structural Approach Based Modeling of Training Senior Pupils in Physics and Mathematics for Their Studies at a Technical University
Автори: Муранова, Наталія Петрівна
Муранова, Наталия Петровна
Muranova, Nataliya
Ключові слова: Модель физико-математической подготовки старшеклассников, моделирование, физико-математическая подготовка, педагогическая система, логико-структурный подход, довузовская подготовка, компоненты физико-математической подготовки, педагогическое сопровождение.
Модель фізико-математичної підготовки старшокласників, моделювання, фізико-математична підготовка, педагогічна система, логіко-структурний підхід, доуніверситетська підготовка, компоненти фізико-математичної підготовки, педагогічний супровід.
Model of senior pupils training in physics and mathematics, modeling, training in physics and mathematics, educational system, logical-structural approach, pre-university training, physico-mathematical training components, educational support.
Дата публікації: 22-кві-2013
Видавництво: ООО «Центр Информ», г. Москва, Россия
Бібліографічний опис: Муранова Н. П. Моделирование физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете на основе логико-структурного похода / Н. П. Муранова // Развитие воспитательного пространства вуза в свете новых требований качества профессионального образования : сб. науч.-метод. материалов / сост. и науч. ред. Н. Ю. Синягина, Е. Г. Артамонова, А. М. Барышева. – М. : АНО «ЦНПРО», 2013. – С. 226–231.
Короткий огляд (реферат): В статье представлены результаты педагогического моделирования физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете на основании логико-структурного подхода. Определены особенности содержания смыслового компонента модели физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете в виде педагогического сопровождения. Разработаны основные характеристики и направления педагогического сопровождения физико-математической подготовки старшеклассников.
У статті представлено результати педагогічного моделювання фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті на основі логіко-структурного підходу. Визначено особливості сутності змістового компонента моделі фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті з урахуванням педагогічного супроводу. Розроблено основні характеристики і напрями педагогічного супроводу фізико-математичної підготовки старшокласників.
The paper presents the results of a pedagogical modeling of physico-mathematical training of senior pupils for their studies at a technical university carried out on the basis of the logical-structural approach. The peculiarities of the content of the sense component of a model of senior pupils training in physics and mathematics for their studies at a technical university have been defined in terms of educational support. Major characteristics and divisions of the educational support of senior pupils training in physics and mathematics have been developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24078
ISBN: 978-5-905430-18-3
Розташовується у зібраннях:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Моделирование ФМ подготовки старшек. к обучению в ТУ на основе логико-структурного подхода.pdfМуранова Н. П. Основна стаття2.54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.