Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24215
Назва: БЕНЧМАРКІНГ ЯК СУЧАСНИЙ МЕТОД УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ
Інші назви: Виробничий менеджмент: історія і сьогодення : Матеріали круглого столу з нагоди 100-річчя виходу праці Анрі Файоля «Загальне і промислове управління» (1916 р.)
Автори: Новак, Валентина Олексіївна
Басараба, Ірина Олексіївна
Ключові слова: Виробничий менеджмент
Дата публікації: 2016
Видавництво: Національний університет біоресурсів і природокористування України
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24215
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали студентів кафедри кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БЕНЧМАРКІНГ ЯК СУЧАСНИЙ МЕТОД.docxБЕНЧМАРКІНГ ЯК СУЧАСНИЙ МЕТОД УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ15.35 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.