Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24285
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Муранова, Наталія Петрівна | - |
dc.contributor.author | Муранова, Наталия Петровна | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-19T11:59:45Z | - |
dc.date.available | 2017-01-19T11:59:45Z | - |
dc.date.issued | 2003-04-30 | - |
dc.identifier.citation | Муранова Н. П Допрофесійна підготовка учнів Авіакосмічного ліцею / Н. П. Муранова // Рідна школа. – 2003. – № 5 (880). – С. 47–49. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 0131-6788 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24285 | - |
dc.description.abstract | Запропоновано підхід до вирішення проблеми допрофесійної підготовки у профільному навчальному закладі. Визначено фактори організації допрофесійної підготовки у єдиній системі неперервної освіти. Розглянуто умови досягнення результативності допрофесійної підготовки шляхом реалізації особистісно орієнтованого підходу. Допрофесійна підготовка розглядається як цілісна система, що гармонійно взаємодіє з навчальним, виховним та управлінським процесами ліцею та система роботи, що реалізується через мотиваційний, змістовий і процесуальний компоненти навчально-виховного процесу. Сформульовано підходи та принципи допрофесійної підготовки. Визначено особливості її етапів (мотиваційно-інформаційний, адаптивно-професійний, професійного самовизначення, моніторингово-коригуючий), зміст та форми. | uk_UA |
dc.description.abstract | Предложен подход к решению проблемы допрофессиональной подготовки в профильном учебном заведении. Определены факторы организации допрофессиональной подготовки в единой системе непрерывного образования. Рассмотрены условия достижения результативности допрофессиональной подготовки путем реализации личностно ориентированного подхода. Допрофессиональная подготовка рассматривается как целостная система, которая гармонично взаимодействует с учебным, воспитательным и управленческим процессами лицея и система работы, которая реализуется через мотивационный, содержательный и процессуальный компоненты учебно-воспитательного процесса. Сформулированы подходы и принципы допрофессиональной подготовки. Определены особенности ее этапов (мотивационно-информационный, адаптивно-профессиональный, профессионального самоопределения, мониторингово-корректирующий), содержание и формы. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво «Преса України», м. Київ, Україна | uk_UA |
dc.subject | Допрофесійна підготовка, ліцей, самовизначення, здібності, профільний навчальний заклад, неперервна освіта, особистісно орієнтований підхід, етапи допрофесійної підготовки, мотиваційний компонент, змістовий компонент, процесуальний компонент, навчально-виховний процес. | uk_UA |
dc.subject | Допрофессиональная подготовка, лицей, самоопределение, способности, профильное учебное заведение, непрерывное образование, личностно ориентированный подход, этапы допрофессиональной подготовки, мотивационный компонент, содержательный компонент, процессуальный компонент, учебно-воспитательный процесс. | uk_UA |
dc.title | Допрофесійна підготовка учнів Авіакосмічного ліцею | uk_UA |
dc.title.alternative | Допрофессиональная подготовка учащихся Авиакосмического лицея | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 373.54:378.4:629.7(045) | - |
dc.speciality | Педагогіка, освіта | uk_UA |
dc.speciality | Педагогика, образование | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Допрофесійна підготовка учнів АКЛ.pdf | Муранова Н. П. Основна стаття | 1.24 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.