Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24285
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМуранова, Наталія Петрівна-
dc.contributor.authorМуранова, Наталия Петровна-
dc.date.accessioned2017-01-19T11:59:45Z-
dc.date.available2017-01-19T11:59:45Z-
dc.date.issued2003-04-30-
dc.identifier.citationМуранова Н. П Допрофесійна підготовка учнів Авіакосмічного ліцею / Н. П. Муранова // Рідна школа. – 2003. – № 5 (880). – С. 47–49.uk_UA
dc.identifier.issn0131-6788-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24285-
dc.description.abstractЗапропоновано підхід до вирішення проблеми допрофесійної підготовки у профільному навчальному закладі. Визначено фактори організації допрофесійної підготовки у єдиній системі неперервної освіти. Розглянуто умови досягнення результативності допрофесійної підготовки шляхом реалізації особистісно орієнтованого підходу. Допрофесійна підготовка розглядається як цілісна система, що гармонійно взаємодіє з навчальним, виховним та управлінським процесами ліцею та система роботи, що реалізується через мотиваційний, змістовий і процесуальний компоненти навчально-виховного процесу. Сформульовано підходи та принципи допрофесійної підготовки. Визначено особливості її етапів (мотиваційно-інформаційний, адаптивно-професійний, професійного самовизначення, моніторингово-коригуючий), зміст та форми.uk_UA
dc.description.abstractПредложен подход к решению проблемы допрофессиональной подготовки в профильном учебном заведении. Определены факторы организации допрофессиональной подготовки в единой системе непрерывного образования. Рассмотрены условия достижения результативности допрофессиональной подготовки путем реализации личностно ориентированного подхода. Допрофессиональная подготовка рассматривается как целостная система, которая гармонично взаимодействует с учебным, воспитательным и управленческим процессами лицея и система работы, которая реализуется через мотивационный, содержательный и процессуальный компоненты учебно-воспитательного процесса. Сформулированы подходы и принципы допрофессиональной подготовки. Определены особенности ее этапов (мотивационно-информационный, адаптивно-профессиональный, профессионального самоопределения, мониторингово-корректирующий), содержание и формы.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво «Преса України», м. Київ, Українаuk_UA
dc.subjectДопрофесійна підготовка, ліцей, самовизначення, здібності, профільний навчальний заклад, неперервна освіта, особистісно орієнтований підхід, етапи допрофесійної підготовки, мотиваційний компонент, змістовий компонент, процесуальний компонент, навчально-виховний процес.uk_UA
dc.subjectДопрофессиональная подготовка, лицей, самоопределение, способности, профильное учебное заведение, непрерывное образование, личностно ориентированный подход, этапы допрофессиональной подготовки, мотивационный компонент, содержательный компонент, процессуальный компонент, учебно-воспитательный процесс.uk_UA
dc.titleДопрофесійна підготовка учнів Авіакосмічного ліцеюuk_UA
dc.title.alternativeДопрофессиональная подготовка учащихся Авиакосмического лицеяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc373.54:378.4:629.7(045)-
dc.specialityПедагогіка, освітаuk_UA
dc.specialityПедагогика, образованиеuk_UA
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Допрофесійна підготовка учнів АКЛ.pdfМуранова Н. П. Основна стаття1.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.