Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24530
Назва: The Topos of the Missing Beloved in Ioan Maksymovych’s «The Virgin Mother of God»
Інші назви: Топос загубленого коханого в поемі «Богородице Діво» Іоана Максимовича
Топос потерянного возлюбленного в поэме «Богородице Дево» Иоанна Максимовича
Автори: Максимчук, Ольга Василівна
Максимчук, Ольга Васильевна
Maksymchuk, Olha
Ключові слова: Song of Songs, topos, the Baroque poetry, motif of Passion, Mariology.
Пісня Пісень, топос, барокова поезія, пасійний мотив, маріологія.
Песнь Песней, топос, барочная поэзия, пассийный мотив, мариология.
Дата публікації: 30-вер-2013
Видавництво: Університет ім. Марії Склодовської-Кюрі, м. Люблін, Польща
Бібліографічний опис: Maksymchuk O. The Topos of the Missing Beloved in Ioan Maksymovych’s «The Virgin Mother of God» / O, Maksymchuk // Spheres of Culture / Maria Curie-Sklodovska University in Lublin. – 2012. – Vol. 2. – P. 28–35.
Короткий огляд (реферат): The purpose of the paper is to investigate the reception of topos of the missing beloved in the poem «The Virgin Mother of God» written by Ioan Maksymovych. The topos is characterized by the combination of images from the Song of Songs with the motif of Christ’s Passion, which can also be noticed in other Ukrainian poetical texts written in the XVII and XVIII Centuries. Moreover, the apocryphal motif of the lament of the Mother of God has an influence on the stylistics of the topos.
У статті йдеться про рецепцію топосу загубленого нареченого у поемі «Богородице Діво» Іоана Максимовича. Топос характеризується поєднанням образності, запозиченої з Пісні Пісень, із мотивом страстей Господніх, яке можна помітити також в інших українських поетичних текстах XVII–XVIII ст. Крім того, на стилістику топосу в творі Максимовича впливає апокрифічний мотив плачу Богородиці.
В статье речь идет о рецепции топоса потерянного возлюбленного в поэме Иоанна Максимовича «Богородице Дево». Топос характеризуется комбинированием образности, заимствованной с Песни Песней, с мотивом Господних страстей, что характерно также для других украинских текстов XVII–XVIII вв. Кроме того, на стилистику топоса в произведении Максимовича влияет апокрифический мотив плача Богородицы.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24530
ISSN: 2300-1062
Розташовується у зібраннях:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Топос потерянного возлюбленного в поэме «Богородице Дево» Иоанна Максимовича.pdfОсновна стаття3.85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.