Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24532
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаксимчук, Ольга Василівна-
dc.contributor.authorМаксимчук, Ольга Васильевна-
dc.date.accessioned2017-02-03T12:25:44Z-
dc.date.available2017-02-03T12:25:44Z-
dc.date.issued2013-12-
dc.identifier.citationМаксимчук О. Один із аспектів христологічного тлумачення образу лілеї в літературі українського бароко / О. Максимчук // Українське літературознавство / Львівський національний університет ім. Івана Франка. – 2013. – Вип. 77. – С. 207–216.uk_UA
dc.identifier.issn0130-528X-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24532-
dc.description.abstractРозглянуто один із варіантів тлумачення біблійного образу лілеї, яка зростає між тереном (Пісн. 2:1–2). Українські автори XVII–XVIII століття, продовжуючи традицію, започатковану першими коментаторами Святого Письма, вбачають у стихах із Пісні Пісень провіщення Христових стастей. Лілея означає самого Спасителя, а терен асоціюється із колючим вінцем, зодягненим на голову Ісуса римськими вояками. Творчість Антонія Радивиловського, Димитрія Туптала, Іоана Максимовича й анонімного автора «Дѣйствія, на страсти Христовы списанного» засвідчує їхній інтерес до мотиву Господніх страждань та схильність створювати контрастні, побудовані на антиноміях описи євангельських подій за допомогою образів, запозичених із Пісні Пісень.uk_UA
dc.description.abstractСтатья посвящена одному из вариантов интерпретации библейского образа лилии, произрастающей среди терния (Песн. П. 2:1–2). Украинские авторы XVII–XVIII веков, продолжая традицию, основанную первыми комментаторами Священного Писания, усматривают в стихах из Песни Песней предвещание Христовых страстей. Лилия означает самого Спасителя, а терние ассоциируется с колючим венцом, надетым на голову Иисуса римскими воинами. Творчество Антония Радивиловского, Димитрия Туптала, Иоанна Максимовича, а также анонимного автора «Дѣйствия, на страсти Христовы списанного» свидетельствует об их заинтересованности мотивом Господних страданий и склонности создавать контрастные, построенные на антиномиях описания евангельских событий, используя заимствованные из Песни Песней образы.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛьвівський національний університет ім. Івана Франка, м. Львів, Українаuk_UA
dc.subjectУкраїнська барокова література, Пасія, Пісня Пісень, інтерпретація, образ лілеї, алюзія.uk_UA
dc.subjectУкраинская барочная литература, Пассия, Песнь Песней, интерпретация, образ лилии, аллюзия.uk_UA
dc.titleОдин із аспектів христологічного тлумачення образу лілеї в літературі українського барокоuk_UA
dc.title.alternativeОдин из аспектов христологического толкования образа лилии в литературе украинского бароккоuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc821.161.2-14.09“16/17”:7.046.3-
dc.specialityФілологія, гуманітарні наукиuk_UA
dc.specialityФилология, гуманитарные наукиuk_UA
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.