Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26451
Назва: Формування духовно-морального виховання дітей молодшого шкільного віку засобом факультативних дисциплін
Інші назви: Формирование духовно-нравственного воспитания детей младшего школьного возраста посредством факультативных дисциплин
Formation of spiritual-and-moral education of primary schoolchildren by means of elective classes
Автори: Федорченко, Світлана Володимирівна
Федорченко, Светлана Владимировна
Fedorchenko, Svitlana
Ключові слова: Духовність, моральність, особистість, молодший школяр, сім’я, школа
Духовность, нравственость, личность, младший школьник, семья, школа
Spirituality, morality, personality, junior schoolboy, family, school
Дата публікації: 5-чер-2015
Видавництво: Науковий журнал «Молодий вчений»: ТОВ «Видавничий дім «Гельветика»», м. Херсон, Україна
Бібліографічний опис: Федорченко С.В. Формування духовно-морального виховання дітей молодшого шкільного віку засобом факультативних дисциплін /Федорченко С.В.//Науковий журнал «Молодий вчений».– 2015. – Вип. № 5 (20). – Ч. 3: Психологічні науки. – С. 95-98
Серія/номер: Психологічні науки;
Психологические науки;
Psychological sciences;
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається зміст понять «духовність» і «мораль», виділяються компоненти духовно-морального виховання та їх подальший розвиток у шкільних закладах, виявляються типові особливості розуміння дітьми молодшого шкільного віку змісту моральних вчинків, а також пов’язаних з ними релігійних уявлень, під впливом наочної поведінки оточуючих.
В статье расскрывается содержание понятий «духовность» и «нравственность», выделяются компоненты духовно-нравственного воспитания и их дальнейшее развитие в школьных заведениях, определяются типовые особенности понимания детьми младшего школьного возраста содержания моральных поступков, а также связанных с ними религиозных представлений, под дейтвием наглядного поведения окружающих
The article defines the of “spirituality” and “morality”, singles out the components of spiritual-and-moral education and their further development at schools, describes typical understanding of moral actions by primary schoolchildren and connected with them religious notions formed under the influence of illustrative behavior of the surrounding people
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26451
ISSN: 2304-5809
Розташовується у зібраннях:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри інформаційних і комунікативних технологій бізнес освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Молодий вчений 2015.pdfОсновний текст648.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.