Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26706
Назва: Поєднання конкурентної стратегії і стратегії співробітництва в формуванні та функціонуванні альянсу підприємств малої авіації
Інші назви: Сочетание конкурентной стратегии и стратегии сотрудничества в формировании и функционировании альянса предприятий малой авиации
The combination of competitive strategy and the strategy of cooperation in the formation and functioning of the alliance enterprises of small aircraft
Автори: Василенко, Віталій Андрійович
Василенко, Виталий Андреевич
Vasylenko, Vitalii
Ключові слова: Підприємства малої авіації, стратегічний альянс, конкурентна стратегія, конкурентний потенціал, конкурентна позиція підприємства
Предприятия малой авиации, стратегический альянс, конкурентная стратегия, конкурентный потенциал, конкурентная позиция предприятия
Enterprises of small aircraft, strategic alliances, competitive strategy, competitive potential and competitive position of enterprises
Дата публікації: 20-бер-2011
Видавництво: НАУ, м. Київ
Бібліографічний опис: Василенко В.А. Проблеми системного підходу в економіці / В.А. Василенко // Зб. наук. праць. – [Електронне наукове фахове видання]. – К.: НАУ, 2011. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ PSPE/2011_3/ Vasilenko_311.htm
Короткий огляд (реферат): В статті визначені основні причини формування стратегічних альянсів для підприємств малої авіації України та сформовано взаємозв’язок фінансової та маркетингової функцій в альянсі підприємств малої авіації, для підвищенні конкурентоспроможності авіапідприємств-партнерів
В статье определены основные причины формирования стратегических альянсов для предприятий малой авиации Украины и сформирована взаимосвязь финансовой и маркетинговой функций в альянсе предприятий малой авиации, для повышения конкурентоспособности авиапредприятий-партнеров
The paper identified the main reasons for the formation of strategic alliances for businesses of small aircraft and Ukraine formed the relationship of financial and marketing functions in the alliance of enterprises of small aircraft, to improve the competitiveness of airlines-partners
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26706
Розташовується у зібраннях:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри інформаційних і комунікативних технологій бізнес освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8_ПОЄДНАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ - 2011.pdfОсновна стаття370.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.