Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28639
Название: Неперервна освіта у підготовці вчителів у США: альтернативна програма
Авторы: Пазюра, Наталія Валентинівна
Ключевые слова: альтернативні програми навчання, педагогічна освіта, неперервна освіта, педагогічний персонал, професійний розвиток, сертифікація учителів
Дата публикации: 2016
Издательство: Видавництво Академії Спеціальної педагогіки у Варшаві
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто умови виникнення альтернативних шляхів здобуття педагогічної освіти наприкінці XX як одного з механізмів забезпечення якості освіти в різних штатах країни. Увагу приділено перевагам та недолікам нетрадиційного способу одержання педагогічної професії. Виявлено особливості його розвитку в різних штатах країни, специфіку підготовки майбутніх педагогів за «нетрадиційними» програмами, охарактеризовано цільову аудиторію. Виявлено, що альтернативна сертифікація спрямована на задоволення потреб у неперервному професійному розвитку викладача. Автор підкреслює важливість альтернативних програм для підвищення ефективності професійної діяльності учителів
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28639
ISSN: 2543-7925
Располагается в коллекциях:Наукові статті кафедри авіаційної англійскої мови

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Пазюра Н.В._Неперервна освіта у підготовці вчителів у США.docстаття82 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.