Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28825
Назва: Менеджмент в інформаційній економіці: теорія та практика
Автори: Жаворонкова, Галина Василівна
Ключові слова: менеджмент
інформаційна економіка
електронний бізнес
електронний документообіг
Дата публікації: 2014
Видавництво: ВПЦ Візаві, Умань
Короткий огляд (реферат): В монографії розглянуто наукові засади розвитку менеджменту в інформаційній економіці та формування інформаційного суспільства в Україні. Наведено результати аналізу функціонування інформаційного ринку та використання інформаційних технологій підприємствами. Здійснено обґрунтування використання електронного бізнесу. Запропоновано комплекс методичних і організаційних заходів щодо вибору системи електронного документообігу господарюючими суб’єктами. Для науковців, державних службовців, викладачів, аспірантів та студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28825
ISBN: 978-966-304-079-0
Розташовується у зібраннях:Монографії кафедри аерокосмічної геодезії та землеустрою

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зміст.docзміст монографії28.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити
Передмова.doc37 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.