Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29561
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ФРАНЧАЙЗИНГОВОГО БІЗНЕСУ В КРАЇНАХ АЗІЇ
Автори: Ноздратенко, Дмитро
Ключові слова: франчайзинг
Дата публікації: 2016
Видавництво: Національні економічні стратегії розвитку в глобальному середовищі: міжнародна науково-практична конференція, 13 квітня 2016 року: тези доп. – К., 2016.– С.136–138.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29561
Розташовується у зібраннях:Студентські наукові роботи кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_конференція_ІМВ_Ноздратенко_Д..PDF221.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.