Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30996
Назва: ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Автори: Білявський, Валентин Миколайович
Ключові слова: ЕфективнІстЬ, ефективність соціальної діяльності, результативності діяльності, індекс ефективності соціальної діяльності.
Дата публікації: 2006
Видавництво: Київський національний торговельно-економічний університет
Короткий огляд (реферат): В статті розроблено методику оцінювання ефективності соціальної діяльності торговельних підприємств, що дозволяє порівняти складові узагальнюючої системи показників оцінювання ефективності соціальної діяльності торговельних підприємств й оцінити отримані результати, а також дає можливість перейти до проектування моделі ефективної діяльності торговельних підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30996
ISSN: 1727-9313
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bilyavskiy_KNTEU.pdfОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ466.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.