Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31168
Назва: ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ ФАКТОРІВ НА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА
Автори: Білявський, Валентин Миколайович
Ключові слова: Соціальний фактор, людський фактор, задоволеність працею, психологічний клімат у колективі, віра у соціальні ідеали.
Дата публікації: 10-тра-2006
Видавництво: Полтавський університет споживчої кооперації України
Бібліографічний опис: Підписано до друку 28.05.06. Формат 60x84/16. Папір офсетний. Офсетний друк. Ум. друк. арк. 14,1. Наклад 200 прим.
Короткий огляд (реферат): Термін “соціальний фактор” уперше ввів С. Струмілін, вивчаючи проблеми підвищення продуктивності праці. З того часу з’явилася безліч наукових публікацій, у яких так чи інакше розглядалися соціальні фактори. Якщо у широкому розумінні соціальні фактори поєднувалися за змістом з об’єктивними закономірностями і при цьому не враховувався суб’єктивний компонент, то у вузькому розумінні поняття перебільшувалася роль останнього (суб’єктивного компоненту).
Опис: Методологія та практика менеджменту на порозі ХХІ століття: загальнодержавні, галузеві та регіональні аспекти : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. – Полтава : Полтав. ун-т спожив. кооп. України, 2006. – С. 33–34.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31168
ISBN: 966-7971-35-Х
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Poltava_tezi.pdfВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ ФАКТОРІВ НА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА294.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.