Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31342
Название: БЕНЧМАРКІНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Авторы: Білявський, Валентин Миколайович
Ключевые слова: Бенчмаркінг, види бенчмаркінгу, конкурентоспроможність підприємства.
Дата публикации: 16-сен-2016
Издательство: ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Библиографическое описание: Підписано. до друку 25.08.2016. Формат 60х84/16. Папір офсетний. Гарнітура Times New Roman. Ум. друк. арк.24,35. Тираж 300 прим.
Краткий осмотр (реферат): У зв’язку з євроінтеграційними процесами в Україні операційна діяльність підприємства розглядається, як комплекс заходів щодо узгодження його виробничо-збутової діяльності з вимогами світових ринків. Для вітчизняних підприємств існує нагальна необхідність у прогнозуванні розвитку економічних зв’язків, аналізі операційної діяльності, дослідженні зарубіжних ринків та прийнятті оперативних управлінських рішень для підвищення власної конкурентоспроможності.
Описание: Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики : матеріали V ювілейна міжнар. наук.-практ. конф. – О. : Атлант, 2016. – С. 24-25.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31342
ISSN: 978-966-2361-93-3
Располагается в коллекциях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Білявський тези.pdfБЕНЧМАРКІНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА194.52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.