Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31715
Title: | ПІДГОТОВКА МАГІСТРІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ ЯК ПРОБЛЕМА ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ |
Authors: | Заслужена, Алла Андріївна |
Keywords: | магістр з англійської мови та літератури, компетентнісний, особистісно зоріюнтований підходи, полікультурність, плюрингвальна компетенція, принципи культуровідповідності та природовідповідності |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Заслужена А. А. Підготовка магістрів англійської мови та літератури як проблема порівняльної педагогіки /А. А. Заслужена // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : з б. наук. праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – №2 (56). – С. 85-95. |
Abstract: | У статті запропоновано окремі результати дослідження особливостей підготовки магістрів з англійської мови та літератури як проблеми порівняльної педагогіки. Визначено освітньо-кваліфікаційні вимоги до студентів магістратури, концептуальні засади та зоріюнтованість ціюї підготовки на ювропейські стандарти вищої освіти. Уточнено перелік компетенцій відповідно до Загальноювропейських рекомендацій з мовної освіти, якими оволодіваять магістри з англійської мови та літератури в університетах Швейцарської Конфедерації. Обґрунтовано значущість плюрингвальної компетенції для успішної професійної реалізації магістрів-іноземних філологів в умовах полікультурного та полілінгвального середовища Швейцарської Конфедерації. Доведено доцільність використання для вдосконалення цієї підготовки особистісно зоріюнтованого та природного підходів на основі принципів толерантності, культуровідповідності, природовідповідності та інтеркультурності. |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31715 |
Appears in Collections: | Матеріали науково-практичних конференцій кафедри іноземних мов і перекладу |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
pednauk_2016_2_13.pdf | 775.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.