Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/32611
Назва: Фактор "отношения" студентов к физическим упражнениям в контексте оценки и самооценки физических возможностей.
Інші назви: Фактор відношення студентів до фізичних вправ у контексті оцінки та самооцінки фізичних можливостей
The factor of students' attitude to physical exercises in the context of evaluation and self-assessment of physical abilities
Автори: Вржесневський, Іван Іванович
Дейнеко, Ігор Володимирович
Ракитіна, Тетяна Іванівна
Хачатрян, Вікторія Вікторівна
Ключові слова: физическая активность
отношение
самооценка
мотивация
лень
фізична активність
ставлення
самооцінка
мотивація
лінощі
physical activity
attitude
self-esteem
motivation
laziness
Дата публікації: 2017
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. – К. : Національний авіаційний університет, 2017. – Вип. 2(11). – С. 35-39.
Серія/номер: Педагогіка. Психологія.;Випуск 2(11)
Короткий огляд (реферат): Статья посвящена исследованию фактора "отношения" студентов к занятиям физическими упражнениями во взаимосвязи с самооценкой физических возможностей. Сделана попытка выявить влияние самооценки индивидуальных возможностей на формирование или коррекцию отношения студентов к самостоятельным занятиям физической культурой. Представлены и проанализированы результаты на восемь вопросов анкеты и методического задания МКР, касающихся индивидуальной физической активности и отношения к телесности. На основании результатов исследования высказано предложение, что задекларированное "отношение " студентов носит демонстративный характер, а истинное корректируется на бессознательном уровне и носит амбивалентный характер.
Стаття присвячена дослідженню фактора "відносини" студентів до занять фізичними вправами у взаємозв'язку з самооцінкою фізичних можливостей. Зроблено спробу виявити вплив самооцінки індивідуальних можливостей на формування або корекцію ставлення студентів до самостійних занять фізичною культурою. Представлені і проаналізовані результати на вісім запитань анкети і методичного завдання МКР, що стосуються індивідуальної фізичної активності і ставлення до тілесності. На підставі результатів дослідження висловлено пропозицію, що задеклароване "ставлення" студентів носить демонстративний характер, а справжнє коригується на несвідомому рівні і носить амбівалентний характер
The article is devoted to the study of the factor of "relationship" of students to physical exercises in connection with the self-assessment of physical abilities. An attempt is made to reveal the influence of self-esteem of individual opportunities on the formation or correction of students' attitudes toward independent physical training. The results on eight questions of the questionnaire and the methodical task of MKR concerning individual physical activity and attitude to corporeality are presented and analyzed. Based on the results of the study, it was suggested that the declared "attitude" of students is demonstrative, and the true one is adjusted on an unconscious level and is ambivalent in nature.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/32611
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри фізичного виховання та спортивної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фактор (отношения) студентов.....pdf391.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.