Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/33228
Назва: Диференціально-психологічні особливості прояву здібностей до навчання у студентів-психологів
Автори: Каряка, Інна Вікторівна
Ключові слова: Здібності, проблема вивчення здібностей, академічні, інтелектуальні здібності, академічні, інтелектуальні здібності
Дата публікації: 20-бер-2018
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/33228
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Каряка І.В._тези.doc44.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.