Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35448
Назва: Формування стратегії ДП «Антонов» на міжнародному ринку виробництва військової авіаційної техніки
Автори: Геєць, Ірина Олегівна
Ключові слова: стратегія розвитку, авіабудування, міжнародні військова авіабудівні компанії, повітряні судна, виробництво авіаційної техніки, військова авіація, ДК «Укроборонпром», ДП «Антонов»
Дата публікації: 2016
Видавництво: Формування ринкових відносин в Україні
Серія/номер: ;№9
Короткий огляд (реферат): В статті проведений аналіз стратегії розвитку світових військових авіабудівних компанії, запропоновано найбільш оптимальну стратегію розвитку ДП «Антонов» та надані практичні рекомендації щодо реалізації запропонованої стратегії розвитку для подальшої співпраці з міжнародними компаніями. Також проведена оцінка діяльності ДП «Антонов» на міжнародному ринку військового авіабудування
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35448
Розташовується у зібраннях:Наукові статті викладачів кафедри економіки повітряного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Формування стратегії ДП «Антонов» .pdfСтаття 680.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.