Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35504
Назва: PECULIARITIES OF CLASSIFYING AVIATION ENGINEERS ACCORDING TO THEIR SPECIALITIES IN GREAT BRITAIN
Інші назви: Особливості класифікації авіаційних інженерів відповідно до їх спеціальностей у Великій Британії
Автори: Король, Лілія Павлівна
Ключові слова: aviation engineer, classification, Great Britain, higher education, specialization subject, training course
авіаційний інженер, Велика Британія, вища освіта, класифікація, спеціальність
Дата публікації: 2017
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Науковий журнал "Proceedings of the National Aviation University" (“Вісник Національного авіаційного університету”) Том 73, № 4 (2017)
Короткий огляд (реферат): The article deals with the issue of classifying aviation engineers in the system of higher education in Great Britain. Different ways of classification: There were considered both national classification and information sources available for future students. Types of aviation engineers: Joint Academic Coding System as well as jobs list available at Universities and Colleges Admissions Service were analyzed and three major groups of aviation engineers specializations were derived. Conclusions: We suggest that the results of the investigation should be used in further research of institutions that provide higher education for aviation engineers. Стаття присвячена проблематиці класифікації авіаційних інженерів в системі вищої освіти Великої Британії. Ця тема є важливим аспектом компаративного педагогічного дослідження фахової підготовки авіаційних інженерів у вищих навчальних закладах Великої Британії. Різновиди класифікації: Автором було проаналізовано декілька класифікацій авіаційних інженерів відповідно до Загального класифікатору академічних спеціальностей та Служби прийому до університетів та коледжів. Класифікація авіаційних інженерів: В статті було виявлено типи авіаційних інженерів за їхніми спеціальностями, головними дисциплінами та типами навчальних курсів. Було визначено які типи навчальних курсів є найбільш ефективними та роблять дипломованих спеціалістів найбільш конкурентоспроможними на світовому ринку праці. Висновки: Результати дослідження рекомендовано використовувати для подальшого аналізу вищих навчальних закладів, що пропонують фахову підготовку для авіаційних інженерів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35504
ISSN: 2306-1472 (Online),1813-1166 (Print)
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри авіаційної англійскої мови

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korol_Visnyk.docстаття62 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.