Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/36366
Назва: До питання про корекцію граматичних помилок у комунікативно орієнтованому навчанні говоріння іноземною мовою
Автори: Мельник, Євгеній Юрійович
Ключові слова: комунікативно орієнтоване навчання
корекція
ератофобія
умовні сигнали
подолання психологічних бар'єрів
Дата публікації: 9-чер-2017
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Інтелектуальна та емоційна складові навчання іноземних мов: новітні тенденції і виклики для вищої школи: Науково-практична конференція, 9 червня 2017 р.: тези доп. – К.: ННІМВ НАУ, 2017.
Короткий огляд (реферат): Автор розглядає один із шляхів подолання психологічних бар'єрів при навчанні іноземної мови за комунікативно орієнтованою методикою. Пропонується використання спеціальних сигналів для корекції граматичних помилок у процесі навчальної комунікації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/36366
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
melnik_conf_2017.docТези доповіді75.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.