Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37480
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ РОЗУМОВОЇ СФЕРИ В УЧНІВ З РІЗНИМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ У ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПРАКТИЧНИХ ЗАВДАНЬ
Автори: Хохліна, Олена Петрівна
Ключові слова: інклюзивні та спеціальні навчальні заклади
корекційно-розвивальна робота
учні з обмеженими інтелектуальними можливостями (з затримкою психічного розвитку та розумово відсталі)
формування розумової сфери
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті на основі результатів теоретико-емпіричного дослідження доводиться необхідність проведення на заняттях в умовах інклюзивних (як і спеціальних) навчальних закладів корекційно-розвивальної роботи з учнями, що мають різні інтелектуальні можливості, спрямованої на формування у них розумової сфери. Як предмет корекції розглядається система якостей розуму (узагальненість, усвідомленість, самостійність, стійкість), від яких залежить успішність навчально-практичної діяльності та які характеризують загальні здібності людини. Педагогічна робота, що передбачає врахування суті та особливостей формування розумової сфери у нормально розвинених учнів, учнів із затримкою психічного розвитку та з розумовою відсталістю, є умовою досягнення щодо них не лише корекційно-розвивальних результатів, а й результатів навчання – засвоєння знань та способів дій (навичок та вмінь).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37480
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хохліна О.П. Особливості формування.pdfСтаття на тему: "ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ РОЗУМОВОЇ СФЕРИ В УЧНІВ З РІЗНИМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ У ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПРАКТИЧНИХ ЗАВДАНЬ"322.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.