Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37480
Назва: | ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ РОЗУМОВОЇ СФЕРИ В УЧНІВ З РІЗНИМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ У ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПРАКТИЧНИХ ЗАВДАНЬ |
Автори: | Хохліна, Олена Петрівна |
Ключові слова: | інклюзивні та спеціальні навчальні заклади корекційно-розвивальна робота учні з обмеженими інтелектуальними можливостями (з затримкою психічного розвитку та розумово відсталі) формування розумової сфери |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі результатів теоретико-емпіричного дослідження доводиться необхідність проведення на заняттях в умовах інклюзивних (як і спеціальних) навчальних закладів корекційно-розвивальної роботи з учнями, що мають різні інтелектуальні можливості, спрямованої на формування у них розумової сфери. Як предмет корекції розглядається система якостей розуму (узагальненість, усвідомленість, самостійність, стійкість), від яких залежить успішність навчально-практичної діяльності та які характеризують загальні здібності людини. Педагогічна робота, що передбачає врахування суті та особливостей формування розумової сфери у нормально розвинених учнів, учнів із затримкою психічного розвитку та з розумовою відсталістю, є умовою досягнення щодо них не лише корекційно-розвивальних результатів, а й результатів навчання – засвоєння знань та способів дій (навичок та вмінь). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37480 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Хохліна О.П. Особливості формування.pdf | Стаття на тему: "ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ РОЗУМОВОЇ СФЕРИ В УЧНІВ З РІЗНИМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ У ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПРАКТИЧНИХ ЗАВДАНЬ" | 322.07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.