Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37513
Назва: ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ «Я»-КОНЦЕПЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ ЗАСОБАМИ ІГРОТЕРАПІЇ
Інші назви: ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ «Я»-КОНЦЕПЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ ЗАСОБАМИ ІГРОТЕРАПІЇ
Автори: Каряка, Інна Вікторівна
Доценко, Людмила Василівна
Ключові слова: Особливості розвитку "Я"-концепції студентів засобами ігротерапії
"Я"-концепція
Дата публікації: 11-січ-2019
Видавництво: as part of the III International Scientific Forum of Scientists "East - West" (Austria - Russia - Kazakhstan - Canada - Ukraine - Czech Republic)
Серія/номер: ;as part of the III International Scientific Forum of Scientists "East - West"
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37513
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ «Я»-КОНЦЕПЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ ЗАСОБАМИ ІГРОТЕРАПІЇ.docПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ «Я»-КОНЦЕПЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ ЗАСОБАМИ ІГРОТЕРАПІЇ THE THIRD INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONGRESS OF SCIENTISTS OF EUROPE as part of the III International Scientific Forum of Scientists "East - West" (Austria - Russia - Kazakhstan - Canada - Ukraine - Czech Republic)211.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.