Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37544
Назва: Особливості впровадження концепції бенчмаркінгу на ринку виробництва супутніх товарів
Автори: Білявська, Юлія Вікторівна
Богач, Катерина Вячеславівна
Белявская, Юлия Викторовна
Богач, Катерина Вячеславовна
Biliavska, Yuliia Viktorivna
Bohach, Kateryna Viacheslavivna
Ключові слова: концепція бенчмаркінгу
бенчмаркінговий аналіз
супутні товари
види бенчмаркінгу
Дата публікації: 28-лис-2018
Видавництво: Львівський інститут МАУП
Бібліографічний опис: Актуальні проблеми економіки та управління в умовах системної кризи : матеріали міжнар. наук.-практ. інтерн.-конф. – Л. : Львів. ін-т МАУП, 2018. – Ч. 1. – С. 408–411.
Короткий огляд (реферат): В наш час існує багато підприємств, які мають проблеми з розвитком. Причиною цієї обставини є не складності зі збутом виробленої продукції, а те, що сам суб’єкт господарювання не може адаптуватися до змін умов ринкового середовища, а саме: налагодити ефективну систему постачання необхідних ресурсів, підібрати та сформувати кваліфікований штат персоналу, використовувати маркетинговий підхід в управлінні підприємством, розробити ефективну товарну стратегію та постійно оновлювати і розширювати асортимент виробленої продукції. Тому, саме ці чинники і формують конкурентоспроможність підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37544
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білявська Богач.pdfТези подано до редакції394.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.