Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37695
Назва: ДОСЛІДЖЕННЯ ТРИВОЖНОСТІ СТУДЕНТІВ ВПРОДОВЖ НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Автори: Хохліна, Олена Петрівна
Ключові слова: адаптація студента
тривожність
ситуативна тривожність
особистісна тривожність
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): У статті наведені результати теоретико-емпіричного дослідження. Вивчалася ситуативна та особистісна тривожність сучасних студентів як показник їхньої дезадаптованості. Виявлена певна її динаміка впродовж навчання у ВНЗ. Емпірично доведено зниження рівня їх тривожності та особливо – її особистісного виду. Наявність середнього рівня ситуативної тривожності розглядається як умова успішної життєдіяльності студента.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37695
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хохліна О.П. 4.pdfСтаття на тему: "ДОСЛІДЖЕННЯ ТРИВОЖНОСТІ СТУДЕНТІВ ВПРОДОВЖ НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ"399.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.