Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38415
Назва: | Соціально-педагогічні умови подолання негативного впливу засобів масової інформації на соціалізацію підлітків |
Інші назви: | Social-pedagogical conditions of overcoming mass media negative influence on the process of adolescent’s socialization. Социально-педагогические условия преодоления негативного воздействия средств массовой информации на социализацию подростков. |
Автори: | Шугайло, Яна Володимирівна Shuhailo, Ya. V. Шугайло, Яна Владимировна |
Ключові слова: | соціально-педагогічні умови засоби масової інформації соціалізація критичне ставлення підлітки подолання негативного впливу |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Київський університет ім.Б.Грінченка |
Бібліографічний опис: | Шугайло Я. В. Соціально-педагогічні умови подолання негативного впливу засобів масової інформації на соціалізацію підлітків. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.05 – соціальна педагогіка. – Київський університет імені Бориса Грінченка, Київ, 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Дисертація присвячена актуальній проблемі подолання негативного впливу засобів масової інформації на соціалізацію підлітків. На основі теоретичного аналізу наукових джерел визначено особливості соціалізації підлітків в умовах 18 інформаційного середовища, виокремлено позитивні та негативні наслідки впливу мас-медіа на соціалізацію учнів закладів загальної середньої освіти. У дослідженні виокремлено критерії оцінки подолання негативного впливу мас-медіа (когнітивний, мотиваційно-ціннісний та діяльнісний), обґрунтовано та експериментально апробовано соціально-педагогічні умови подолання його негативного впливу: 1) інформування підлітків, їхніх батьків щодо негативних наслідків упливу засобів масової інформації; 2) формування критичного ставлення підлітків до мас-медіа; 3) актуалізація в системі цінностей підлітків загальнолюдських цінностей і сприяння розвитку їхніх комунікативних умінь. Розроблено змістово-методичне забезпечення впровадження соціальнопедагогічних умов подолання негативного впливу засобів масової інформації на соціалізацію підлітків в умовах закладів загальної середньої освіти та неурядових організацій. До найбільш ефективних методів і форм роботи соціального педагога з підлітками віднесено соціально-просвітницький тренінг, дискусії, мозковий штурм, рольові ігри, виконання творчих проектів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38415 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Автореферат Шугайло.pdf | Автореферат | 751.04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.