Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39523
Title: | Суть методології науки у змісті професійної підготовки психолога |
Authors: | Хохліна, Олена Петрівна |
Keywords: | психолог професійна підготовка психолога методологія |
Issue Date: | 23-Apr-2019 |
Citation: | Хохліна О.П. Суть методології науки у змісті професійної підготовки психолога / Хохліна О.П. // Матеріали XII Міжнародної науково-практичної конференції «Авіаційна та екстремальна психологія у контексті технологічних досягнень», 23-24 квітня 2019 року, НАУ, Київ |
Abstract: | Навчальним планом підготовки психолога освітнього ступеня «Магістр» передбачено вивчення дисципліни «Теоретикометодологічні проблеми психології». Розробка змісту дисципліни, мотивування студентів щодо зацікавленого її вивчення передбачає розуміння її суті та місця у системі психологічних знань, навичок та вмінь, які вони здобувають у ВНЗ. Ключовим у змісті зазначеної дисципліни є поняття методології науки. Воно ж повꞌязане з більш широким поняттями наукового пізнання та теорії. Наукове пізнання, результатом якого є знання про навколишній світ і себе, здійснюється на емпіричному та теоретичному рівні. Емпіричне пізнання забезпечує відображення зовнішніх властивостей об’єкта, зовнішніх зв’язків і проявів, досяжних для живого споглядання. Емпіричним шляхом з’ясовується явище, а не його суть. Теоретичне пізнання відбувається при відображенні внутрішніх зв’язків і закономірностей об’єкта, його суті, що з’ясовуються шляхом раціонального опрацювання результатів емпіричного пізнання. |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39523 |
Appears in Collections: | Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Хохліна О.П. Методологія....pdf | 408 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.