Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39750
Назва: Компетентнісно зорієнтовані технології в структурі практичних занять з методики навчання української мови
Автори: Федчук, Лілія Іванівна
Ключові слова: компетентнісно зорієнтовані технології
інтерактивні методи та прийоми навчання
методика навчання української мови
структура практичного заняття
Дата публікації: 2017
Видавництво: Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. праць. – Випуск № 15 (58). – Рівне, 2017. – С. 80–84.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовується роль інтерактивних технологій у формуванні професійної компетенції майбутніх учителів початкових класів, з’ясовується потенційне місце у структурі практичних занять з методики навчання української мови інноваційних методів, наводяться приклади їх застосування на різних етапах роботи. Особлива увага приділяється таким прийомам інтерактивного навчання, як «Запозичуємо мудрість у відомих особистостей», «Спробуй себе в ролі екстрасенса», «Знайди вихід з проблемної методичної ситуації», «Кубування», «Ти викладач», «Читання з позначками», «Синтез думок», «Сенкан», «Скринька скарг і побажань» та ін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39750
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри філологічних та природничих дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Федчук_публікація_№_1.PDF500.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.