Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39768
Назва: Ситуативні завдання як засіб розвитку діалогічного мовлення студентів-іноземців
Автори: Федчук, Лілія Іванівна
Ключові слова: комунікативна компетенція
діалогізування
мовлення ситуація
ситуативні завдання
Дата публікації: кві-2018
Видавництво: Науково-методичні проблеми мовної підготовки іноземних громадян : матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 24-25 квітня 2018 р. Національній авіаційний університете / за заг. ред. Г. В. Межжеріної, О. Ю. Корчук. – К. : Вид-во НАУ, 2018. – С. 50-53.
Короткий огляд (реферат): В публікації теоретично обґрунтовано необхідність застосування на заняттях з української мови ситуативних завдань з метою формування у студентів-іноземців діалогічного мовлення, виявлено специфіку застосування таких завдань та запропоновано їх зразки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39768
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри філологічних та природничих дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Федчук_публікація_№_4.PDF421.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.