Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41136
Назва: Проблема рівнів сформованості методичної компетентності майбутніх філологів у викладанні перекладу
Автори: Пасічник, Тетяна Дмитрівна
Ключові слова: компетентність викладачів
рівень сформованості компетентності
методична компетентність
Дата публікації: 2019
Видавництво: Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура : зб. наук. праць. О.В. Ковтун. – К. : НАУ, 2019. – С. 425-427
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена вивченню проблеми методичної компетентності викладачів перекладу; розглянуто рівні сформованості методичної компетентності викладачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41136
Розташовується у зібраннях:Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пасічник_Матеріали.docxСтаття16.07 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.