Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41207
Назва: Мас-медіа як засіб реалізації зовнішньополітичних концепцій «soft power» і «smart power»
Інші назви: Media as a Tool of Realization Political Concepts of «Soft Power» and «Smart Power»
Масс-медиа как средство реализации внешнеполитических концепций «soft power» и «smart power»
Автори: Ліченко, Анна Дмитрівна
Ключові слова: медіавпливи
influences of media
soft power
Дата публікації: 2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Ліченко А.Д. Мас-медіа як засіб реалізації зовнішньополітичних концепцій «soft power» і «smart power» / Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал. - 2016. - No 9-10 (7). - 24- 28 с.
Серія/номер: No 9-10 (7);
Короткий огляд (реферат): This article is about the problem how the leading countries of the world use new media as a tool of influence on foreign audiences. The main goal of this impact is creating an attractive image and achieving foreign policy objectives. In the article were determined functions of media as a tool of implementation political concepts Soft Power and Smart Power. In the article was considered the phenomenon of information hegemony of modern media holdings that control almost all information space. Also in the article was considered the concept of astroturfing as the technology of artificial public opinion
Опис: Новітня доба відзначається домінуванням інформаційного компонента практично в усіх сферах життя, не є винятком і зовнішньополітична діяльність держав, націлена не лише на економічний чи соціальний вектор, а й на культурно-пропагандистський. Саме зараз, коли держави усвідомлюють важливість перманентної присутності на міжнародній арені розповсюдження інформації, мас-медіа стають потужним інструментом впливу на зарубіжну аудиторію. Намагаючись здобути прихильність світової спільноти, провідні країни розбудовують мережу іномовлення та залучають усі види ЗМІ до процесу коригування громадської думки. Варто зважати й на те, що більшість урядів відмовляються від жорстких воєнно-економічних методів впливу і надають перевагу концепціям "м'якої сили" та "розумної сили"
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41207
ISSN: 2226-8669
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lichenko A.pdf1.56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.