Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42075
Назва: Зміст і динаміка навчальної мотивації студентів-практичних психологів
Інші назви: Content and dynamics of educational motivation of students-practical psychologists
Автори: Бондар, Людмила Вікторівна
Bondar, Liudmyla
Литвинчук, Наталя Борисівна
Lytvynchuk, Natalia
Ключові слова: мотив
мотивація
навчальна мотивація
студенти-практичні психологи
ефективність навчальної діяльності
motive
motivation
educational motivation
students-practical psychologists
efficiency of educational activity
Дата публікації: 20-бер-2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Бондар Л.В. Зміст і динаміка навчальної мотивації студентів-практичних психологів / Л.В. Бондар, Н.Б. Литвинчук // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2020. – С. 28 – 30
Короткий огляд (реферат): Проблема мотивів поведінки і діяльності — одна із найважливіших у психології. Велика плеяда науковців досліджувала феномен поняття «мотив», але так і не прийшла до однозначного визначення. Є. П. Іллін розглядає мотив як складне психологічне утворення, що спонукає до свідомих дій та вчинків, а також є основою для цих дій. Визначенням «мотив», за Ілліним, часто позначаються такі психологічні явища, як: намір, бажання, прагнення, побоювання тощо, у яких відображається наявність у людській психіці готовності, що спонукає до досягнення певної мети.
The motivation of future psychologists in their third and fourth years of study is investigated . The degree and dynamics of expression of different groups of motives from the third to the fourth years are shown. The dominant educational motives of students, upon which the effectiveness of educational activity and qualitative mastering of professional competencies depend are revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42075
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондар Л.В., Литвинчук Н.Б..pdf312.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.