Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42761
Назва: Іншомовна підготовка майбутніх фахівців в університетах як необхідна психолого-педагогична умова досконалої професійної готовності в умовах інтеграційних процесів
Автори: Голоднюк, Альбіна Анатоліївна
Ключові слова: освітні
трансформації
шляхи
модернізації
новітні
технології
опанування
знань
Дата публікації: 21-бер-2018
Видавництво: Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Голоднюк А.А. Іншомовна підготовка майбутніх фахівців в університетах як необхідна психологічно –педагогічна умова досконалої професійної готовності в умовах інтеграційних процесів.// Матеріали Міжнародної Науково – практичної конференції ["Проектний підхід та інновації в освіті в контексті інтеграції до європейського освітнього простору."](Польща, Лодзь, 21.03.2018) – С. 35-39.
Короткий огляд (реферат): В статті ведеться про освітні трансформації, що впроваджуються в Україні, це не лише система використання кредитів, і не тільки модулі, рівні, експерименти, рейтинги тощо, а передусім нова філософія освітньої діяльності, нові принципи організації навчального процесу, нові технології опанування знань. Обрані шляхи модернізації освіти України співзвучні загальноєвропейським та євроатлантичним підходам.
Опис: Європейська та євроатлантична інтеграція для України - це усвідомлена модель суспільного розвитку, вибір способу життя людини, шлях до розширення кола її можливостей. Освітньо-педагогічні зміни в Україні відбуваються в контексті загальноцивілізаційних трансформацій, зумовлених упровадженням нових освітніх технологій, що грунтуються на використанні сучасної комп'ютерної техніки та вимагають застосування нових форм, методів і засобів навчання на всіх рівнях освіти. Важливим кроком у процесі євроінтеграції є вступ України до Болонської співдружності, що відбувся 19 травня 2005 року на Бергенському саміті міністрів освіти 45-ти європейських країн у Норвегії. Сьогодні першочерговим завданням української освіти є якнайшвидша адаптація до єдиних європейських освітянських критеріїв і стандартів . Освітні трансформації, що впроваджуються в Україні, - це не лише система використання кредитів, і не тільки модулі, рівні, експерименти, рейтинги тощо, а передусім нова філософія освітньої діяльності, нові принципи організації навчального процесу, нові технології опанування знань. Обрані шляхи модернізації освіти України співзвучні загальноєвропейським та євроатлантичним підходам
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42761
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
AlbinaGolodniuk.docxСтатья на конференції19.87 kBRDF XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.