Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42801
Назва: Стратегія інноваційного менеджменту підприємства
Автори: Мельничук, Анастасія Сергіївна
Мельничук, Анастасия Сергеевна
Mel'nychuk, Anastasiia Serhiivna
Ключові слова: інноваційна діяльність
інноваційний менеджмент
інноваційні технології
ліберальні економічні відносини
Дата публікації: 23-кві-2020
Видавництво: Університет імені Альфреда Нобеля
Бібліографічний опис: Мельничук А.С. Стратегія інноваційного менеджменту підприємства // Сучасний менеджмент : тенденції, проблеми та перспективи розвитку : зб. тез доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. молод. вчен. і студ., м. Дніпро, 23 квіт. 2020 р. Дніпро : Ун-т ім. А. Нобеля, 2020. С. 56–58.
Короткий огляд (реферат): В сучасних умовах господарювання інноваційна діяльність відіграє ключову роль у діяльності всіх підприємств. Інноваційний менеджмент є самостійною галуззю управлінської науки та професіональної діяльності, що дозволяє формувати і забезпечувати всі умови для інноваційного розвитку будь якого підприємства.
Опис: Науковий керівник: к.е.н., доц. Білявський В.М.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42801
ISBN: 978-966-941-459-5
Розташовується у зібраннях:Роботи учасників науково-дослідної школи «Менеджер»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TВ 2020-57-59.pdfТези подано у видавництво388.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.