Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43081
Название: Brand names and slogans: art or attack?
Авторы: Omelianiuk, Oleksandra
Plytus, Hanna
Ключевые слова: brand names
slogans
art
communication
sociocultural characteristics
literature
Дата публикации: мая-2019
Издательство: Талком, Київ
Библиографическое описание: Omelianiuk O., Plytus H. Brand names and slogans: art or attack? // Національна ідентичність в мові і культурі: збірник наукових праць / за заг. ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. - К.:Талком, 2019. – C.297-300
Краткий осмотр (реферат): The study of the brand as a phenomenon of modern consumer society is explained due to its widespread integration in all the spheres of contemporary social life. Getting into the sociocultural space, brands have become rather an important part of a man’s life than the objects of advancement, because consumers’ active exchange of advertising messages (slogans) causing strong emotions. Current literature represents a huge variety of conceptual ideas about the brand essence. For example, N. Klein in the book “No Logo: No Space, No Choice, No Jobs” writes that the brand is the very essence of a modern corporation, and advertising is a means of its bringing into the outside world.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43081
ISBN: 978-617-7685-68-4
Располагается в коллекциях:Національна ідентичність в мові і культурі. XII Міжнародна конференція

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
OmelianiukPlytus19.pdf2.45 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.