Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43278
Назва: Особливості білінгвального професійно-орієнтованого навчання іноземної мови у технічних університетах
Автори: Пришупа, Юлія Юріївна
Ключові слова: професійна освіта
іноземна мова
політкультурний простір
білінгвальне спілкування
технічний університет
білінгвальність
Дата публікації: кві-2020
Видавництво: Талком, Київ
Бібліографічний опис: Пришупа Ю.Ю. Особливості білінгвального професійно-орієнтованого навчання іноземної мови у технічних університетах // Національна ідентичність в мові і культурі: збірник наукових праць / за заг.ред. О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2020. – С.264-266
Короткий огляд (реферат): Нова парадигма вищої професійної освіти України, формується в ідеї постійного оновлення й саморозвитку. В умовах глобалізації та розширення полікультурного світового простору, коли людство все більше інтегрується в єдину цілісність, постійно стикаючись з необхідністю культурного зростання, при вирішенні проблем сучасності, формування професійно-орієнтованої білінгвальності майбутнього фахівця вбачається нам актуальним і своєчасним. Особливість державних стандартів освіти нового покоління – це реалізація ідей при переході на рівневу систему навчання, при якому акцент переміщується з викладача і змісту дисципліни на студента і очікувані результати освіти. Трансформація цілей навчання в технічному університеті від змісту дисципліни (того, чому викладач повинен вчити) до результатів (що буде знати, розуміти чи демонструвати студент після закінчення освітнього процесу) передбачає наявність ретельно прописаних результатів освіти і відкритої системи оцінки якості навчання. При цьому зміщення акценту з утримання на результат вносить зміни і в організацію самого освітнього процесу. Прагнення України до інтеграції у світовий та європейський культурно-освітній простір ставить перед системою вищої професійної освіти завдання підготовки студентів до багатомовності, забезпечуючи при цьому ще і високу професійну компетентність. Володіння як мінімум однією іноземною мовою і високий професіоналізм визначають сьогодні як особисту, так і професійну кар'єру випускника технічного університету.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43278
ISBN: 978-617-7832-35-4
Розташовується у зібраннях:Національна ідентичність в мові і культурі. XIII Міжнародна конференція

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пришупа.pdf154.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.