Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43414
Назва: Особливості трансформації світового ринку авіаційних перевезень
Автори: Смерічевський, Сергій Францович
Smerichevskyi, Serhii Frantsovych
Михальченко, І.Г.
Mykhalchenko, I.H.
Ключові слова: ринок
авіаційні перевезення
лібералізація
угода
глобальний альянс
авіакомпанія
Дата публікації: 2015
Видавництво: Ужгородський університет
Бібліографічний опис: Смерічевський С.Ф., Михальченко І.Г. Особливості трансформації світового ринку авіаційних перевезень // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка, 2015, № 2, с.29-37
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню особливостей трансформації світового ринку авіаційних перевезень. Проаналізовано глобальні виклики економічного розвитку світового ринку авіаційних перевезень. Досліджено вплив зовнішніх подій на ринок авіаційних перевезень. Наведено динаміку розвитку ринку зі встановленням основних процесів, які впливають на зростання кількості авіаційних перевезень у світі. Зазначено основні типи міжнародних угод про авіаційні перевезення. Виділено періоди розвитку світового ринку авіаційних перевезень.
Опис: Світовий ринок авіаційних перевезень є одним з основних елементів світового господарства та відіграє важливу роль у процесі закріплення взаємозв’язків між країнами. Авіаційні перевезення є найбільш гло- балізованими, оскільки це підтверджується постійним зростанням їх динаміки. З розвитком та поширенням глобалізаційних процесів, інформаційних технологій, лібералізаційних тенденцій у світі відбуваються і відповідні зміни в умовах функціонування авіаційних перевізників. Вдале пристосування до змін є запорукою успіху суб’єктів ринку та закріплення національної позиції на світовій арені. Тому актуальними та важливими залишаються дослідження еволюційних змін та особливостей сучасного етапу функціонування світового ринку авіаперевезень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43414
ISSN: 2415-735X
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nvuuec_2015_2_7 (1).pdf930.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.