Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44112
Название: Дослідження феномена соціально відповідального маркетингу (SRM)
Авторы: Смерічевський, Сергій Францович
Мендель, Тадеуш
Клімова, О.І.
Дата публикации: 7-апр-2017
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Смерічевський С.Ф., Мендель Тадеуш, Клімова О.І. Дослідження феномена соціально відповідального маркетингу (SRM) / Проблеми та перспективи розвитку економіки України : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 7 квітня 2017 р, м. Київ, - Київ : Національний авіаційний університет, 2017.- с. 21-25
Краткий осмотр (реферат): Основна проблема корпоративного стратегічного управління в сучасній економіці полягає у незбалансованості економічних систем за трьома складовими: інтересами, повноваженнями та відповідальністю. Короткострокові інтереси через нестабільність зовнішнього та внутрішнього середовища превалюють над довгостроковими, а відповідальність суб’ектів управління розпорошена й не має конкретного персонального вираження. У даному контексті у підприємств виникає необхідність ефективно використовувати управлінські концепції маркетингу для досягнення економічного та соціального ефектів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44112
ISBN: 978-966-916-267-0
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2017 3.pdf188.22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
2017 титулка.pdf232.93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.