Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44200
Назва: Модель впливу факторів діяльності викладача ВНЗ на формування його негативних психічних станів та їх подолання
Автори: Блінов, Олег Анатолійович
Ключові слова: психічні стани
викладачі
вищий навчальний заклад
фактори діяльності
методи психічної саморегуляції
модель
Дата публікації: 2013
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Блінов О. А. Модель впливу факторів діяльності викладача ВНЗ на формування його негативних психічних станів та їх подолання / Актуальні проблеми вищої професійної освіти: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 21-22 березня 2013 р. / За заг. ред. І. В. Лузік, О. М. Акмалдінової. – К. : НАУ, 2013. – С. 16–17.
Короткий огляд (реферат): У статті зазначається, що діяльність сучасного викладача ВНЗ в переважній більшості здійснюється у стресових умовах. На формування у нього негативних психічних станів впливають як зовнішні так і внутрішні фактори. Вплив факторів праці викладача може формувати у нього відповідні негативні психічні стани до яких відносяться: стрес, страх, тривожність, фрустрація, агресія, депресія, емоційне вигорання та ін. Для корекції та ефективного подолання негативних психічних станів можливе використання потенціалу психічної саморегуляції людини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44200
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціальних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.