Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44295
Назва: Основні напрями формування професійної культури майбутніх інженерів-педагогів у галузі транспорту
Автори: Горбатюк, Роман Михайлович
Фендьо, Олена Миколаївна
Ключові слова: кредитно-трансферна технологія навчання
транспорт
інженери-педагоги
компоненти
професійна культура
підготовка
кредитно-трансферная технология обучения
инженеры-педагоги
компоненты
профессиональная культура
подготовка
транспорт
credit transfer technology training components
training
engineers
teachers
professional culture
transport
Дата публікації: 2018
Видавництво: Ужгородський національний університет
Бібліографічний опис: Горбатюк Р.М., Фендьо О.М. Основні напрями формування професійної культури майбутніх інженерів-педагогів у галузі транспорту. - Т.: Науковий вісник УНУ, серія "Педагогіка, соціальна робота", 2018. - Випуск 33. - с. 43 - 46.
Серія/номер: "Педагогіка, соціальна робота";Вип.33
Короткий огляд (реферат): У представлених матеріалах публікації здійснено спробу обґрунтувати особливості формування професійної культури інженерів-педагогів у галузі транспорту. Проаналізовано найбільш ефективні навчальні компоненти фахової підготовки майбутніх фахівців. Пропонуються відповідні рекомендації з удосконалення організації навчально-виховного процесу на засадах кредитно-трансферної технології
В представленных материалах публикации предпринята попытка обосновать особенности формирования профессиональной культуры инженеров-педагогов в области транспорта. Проанализированы наиболее эффективные учебные компоненты профессиональной подготовки будущих специалистов. Предлагаются соответствующие рекомендации по совершенствованию организации учебно-воспитательного процесса на основании кредитно-трансферной технологии.
The submitted publication seeks to justify the peculiarities of the professional culture of engineers and educators in the fi eld of transport. The most eff ective training components of training of future specialists have been analysed. The authors propose appropriate recommendations for improving the organization of the educational process on the basis of credit-transfer technology
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44295
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри управління людським фактором



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.