Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44332
Название: Синтетичне навчальне середовище – крок до нової освіти
Авторы: Пінчук, Ольга Павлівна
Литвинова, Світлана Григорівна
Буров, Олександр Юрійович
Ключевые слова: синтетичне навчальне середовище
штучні середовища
віртуалізація
навчальна діяльність
симуляція
моделювання
метавсесвіт
Дата публикации: 2017
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Пінчук О.П., Литвинова С.Г., Буров О.Ю. Синтетичне навчальне середовище – крок до нової освіти // Інформаційні технології і засоби навчання. - Т. 60, № 4. - К., 2017. - с. 28.
Серия/номер: Інформаційні технології і засоби навчання;Том 60
;№ 4
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджено проблеми впровадження синтетичного навчального середовища в освітянську практику. Проаналізовано сучасні погляди на сутність навчального середовища і його нові форми, що базуються на інформаційно-комунікаційних технологіях. Особливу увагу приділено колу питань, які об’єднуються в англомовній літературі як «синтетичне середовище», що розглядається в двох аспектах – як штучне і як таке, що утворюється завдяки синтезу реального фізичного світу та результатів симуляції та моделювання. Розглянуто питання використання геймифікації та моделювання як когнітивних технологій, а також соціальних мереж як синтетичного середовища соціального розвитку. Робиться висновок щодо набуття синтетичним навчальним середовищем рівня суб’єкта навчання завдяки розширенню його змістового і дидактичного потенціалу, трансформації особистості як здобувача знань у синтезуючий чинник навчального процесу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44332
ISSN: 2076-8184
Располагается в коллекциях:Наукові статті кафедри управління людським фактором

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1831-7809-1-PB-Cинтетичне.pdfстаття, подана у видавництво299.96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.